czwartek, 3 listopada 2016

Sen, czy złość? (8 osób)

Ostatnio jedliśmy naleśniki. Mike zjadł najmniej. Martwe Robaki wygrały, A Mike odpadł!
Zostało tylko 8 osób! Kto odpadnie? Kto dostanie okrągły MILION DOLCÓW? Oglądajcie nas!

Siema!

Gwen:
No cześć! Miejsce w połączeniu drużyn mam zagwarantowane!!!!!

Noah:
Ciekawe, jak Owen sobie w domu radzi...

Dziś będzie konkurs w NIEspaniu!
START!

Gwen:
Znowu?!?!

Sky:
Oglądałam 1 sezon... WIEM O CZYM ON MÓWI!

20 godzin później Sky śpi!

Sky:
Chrrrrrrap!

40 godzin minęło i już śpi Sky, Noah, Izzy i Eva!
Z robaków jeszcze nie śpią Max, Lindsay, Cody, A z ptaków Gwen!!!

Max:
MUSZĘ WYGRAĆ!

Max i Lindsay śpią!
Jeszcze Cody i Gwen!

Gwen:
ZIEW! Lubię Cody'ego, ale muszę z nim wygrać!

Gwen ZASYPIA!!!!!
 ROBAKI WYGRAŁY ZNOWU!

Gdy Eva spała, Sky zabrała jej MP3!
Gdy zobaczyła, że nie ma MP3, zrobiła wielką awanturę!
(już chyba wiem, kto odpadnie!)

Gwen:
Odchodzi...

Noah:
MUSI ODPAŚĆ...

Sky:
EVA ODEJDZIE!!! BŁAHAHAHAHAHA!!!

Eva:
SKY ODEJDZIE!!!

Podliczyłem wasze głosy.
W połączeniu drużyn znajdzie się Gwen i NOAH!
Sky i Eva, dostałyście najwięcej głosów!

Gwen:
Wiedziałam!

Ostatnią piankę otrzymuje... SKY!!!

Eva, znowu wybuchłaś!
ODCHODZISZ!

Na pożegnanie, Eva:
Kurdę! Nie panuję nad sobą! Doszłam tak daleko...
Fajna była zabawa! BAJO!

Mamy już 7 osób:
Cody, Izzy, Max, Lindsay, Gwen, Noah, Sky!

Kto odpadnie już jutro? A kto wygra 1000 kawałków?!?!?!
Oglądajcie TOTALNĄ PORAŻKĘ : BIAŁĄ GORĄCZKĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz