wtorek, 1 listopada 2016

Nowy talent Gwen! (9 osób)

W ostatnim odcinku graliśmy w zbijaka. Courtney, Lindsay i Cody nikogo nie trafili, więc dostali najwięcej głosów. Najdłużej wytrzymał Cody, więc przeszedł dalej. W pojedynku Lindsay i Courtney
Wybrałem Lindsay, gdyż ona dłużej od Courtney utrzymała się na boisku.
Courtney z Martwych robali odpadła. Gra toczy się dalej i ktoś dostanie okrągły milion baksów!

Dziś... Zawody w jedzeniu!
Macie zjeść te 500 naleśników w czekoladzie. Która drużyna skończy wcześniej, nikogo nie pożegna!!!!!
START! START! START!

Gwen:
Ja zjem z 200 naleśników!

Izzy:
MY TO WYGRAMY ZNOWU!

Ustalcie kolejność!

Robaki: Izzy, Mike, Max, Cody, Lindsay!

Mike:
W tym Svetlana mi nie pomoże... Ojojoj...

Ptaki: Sky, Gwen, Noah, Eva!

Jecie 1 osoba 20 minut! Osoby mogą się powtarzać!

START!

Sky:
Dziwnie będzie jeść jako pierwsza... Spróbuję...

START!
Izzy po 10 minutach już zjadła 20 naleśników!
Sky... 6...

20 minut później robale mają 460 naleśników, a ptaki 480...
Teraz Mike i Gwen! Gwen jak zaczęła się zajadać, to w 10 minut 50 naleśników wchłonęła!
Mike... 13...
Po 20 minutach robalom zostało 445 naleśników, a ptakom 380!!!!!

Gwen:
Wiem, dobra jestem. Wreszcie normalne jedzenie!!!

Mike:
Nie mam osobowości, która dobrze je...

Teraz Max i Noah!

Max:
To, że jestem geniuszem zła, to nie znaczy, że dobrze jem!

Po 10 minutach u ptaków 340 naleśników, a u robaków 400! Po 20 minutach robaki mają 340 naleśników, podczas gdy ptaki 290!

Max:
A może jednak dobrze jem... mrug mrug

Teraz Cody i Eva!

Cody BUM!!!!!! 20 minut i 100 naleśników mniej!
Eva 89!
U robali 240, a u ptaków 201!!!

Cody:
Dobry ze mnie chłop. Jak dotrwam do połączenia drużyn, nie będę musiał konkurować z Gwen!

A teraz Lindsay i Sky!

Sky:
Już nie jestem pierwsza, tylko ostatnia... Będzie łatwiej

START!

10 minut minęło i oto są wyniki: robaki mają 190, a ptaki 134!

Sky:
No proszę... jest łatwiej!

Po 20 minutach robaki mają 150, a ptaki 76!
Teraz Izzy i Gwen!

Izzy:
To pestka! I tak dziś nie wylecę!

Gwen:
Mogę jeść ile chcę!

po 10 minutach u robaków jest 50, a u ptaków 26!
Po 2 minutach Gwen ma 1 naleśnik, a Izzy całe 28!
 
Po 3 minutach Gwen przełknęła ostatniego naleśnika! Izzy zostało całe 5!
'
Martwe robale do dogrywki!
Zagłosujcie!

Mike:
Odchodzi...

Max:
MIKE MUSI ODEJŚĆ!!!!!

Już zagłosowaliście!
Pianki otrzymują: Izzy, Max i Cody!

Mike i Lindsay, zjedliście najmniej!\

Lindsay:
JA MUSZĘ TĘ PIANKĘ DOSTAĆ!!!

Mike:
Nie wierzę, że przejdę dalej...

Ostatnią piankę dostanie... LINDSAY!!!!!

Mike, zjadłeś najmniej naleśników ze swojego zespołu!
Otrzymałeś najwięcej głosów!
Odpadasz!

Na pożegnanie, Mike:
Kurdę! Szkoda! Miałem szansę na 2 milionik! Zmarnowałem ją, i skończyłem tez sezon na 9 miejscu... Pa...

Pa, Mike! Kto odpadnie jutro? A kto wygra? Oglądajcie TOTALNĄ PORAŻKĘ : BIAŁĄ GORĄCZKĘ!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz