poniedziałek, 31 października 2016

14 skacze!

Hej! W tym sezonie ja wybiorę uczestników, a na następny sezon ankietę, a jak nie będzie to w komach piszcie! W tym sezonie wystąpią: EVA, OWEN, IZZY, MAX, GWEN, NOAH, LINDSAY, MIKE, COURTNEY, CODY, HEATHER, DJ, SKY, DAVE!

Teraz podzielicie się na 2 drużyny - Martwe robaki i Wygłodniałe ptaki.
Ja wybiorę kapitanów, a kapitanowie swoich zawodników.
Robaki - Heather
Ptaki - DJ
WYBIERAJCIE!

10 min. later...
Już wybrali:
Robaki - Heather, Lindsay, Max, Mike, Cody, Courtney, Izzy!
Ptaki - DJ, Gwen, Sky, Dave, Owen, Noah, Eva!

Dziś skaczemy do wody ww dal!

Najpierw Robaki!
Skaczą: Heather, Max, Mike, Cody, Izzy!
Heather 20 m, Max 39 m, Mike 21 m, Cody 38 m, Izzy 45 m.
Reszta: Lindsay 18 m, Courtney 28 m, co daje razem 209 m!

Teraz ptaki!
Skaczą: DJ, Gwen, Dave, Noah, Eva!
DJ 22 m, Gwen 28 m, Dave 25 m, Noah 30 m, Eva 39,7 m.
Reszta: Sky 32m, Owen 29 m, co daje razem 205,7 m!

Martwe Robaki WYGRYWAJĄ!!!!

Wygłodniałe ptaki, musicie zagłosować.

Gwen:
Myślę sobie, że ja nie wylecę. Bo przecież jestem najmocniejszą dziewczyną w tej drużynie!

Dave:
Oj... Czy ja skiepściłem???

Sky:
Dave na pewno się starał...

DJ:
DAVE ODCHODZI!!!!!!!!!!!!!

Podliczyłem wasze głosy. Pianki otrzymują:
Gwen, Owen, Noah, Eva, Sky.

Dave i DJ, dostaliście najwięcej głosów. Najbliżej skoczyliście. Ostatnią piankę otrzymuje..........
DJ!!!!!

Dave, szkoda chłopie, ale odpadasz.

Na pożegnanie, Dave: Szkoda, że odpadam. Skoczyłem prawie najbliżej z mojego zespołu. Trzeba ponosić konsekwencje. Dziś ja odchodzę, ale Sky niech nie odchodzi!

DO NASTĘPNEGO ODCINKA!





1 komentarz: